میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو
میز تحریر باکس دار آریا به چهره تاشو طراحی شده است که مایه می‌شود در هر مکانی قابل کاربرد بوده و به همین علت فضای کمی هم برای نگهداری دربایستن دارد . از ویژگی های این میز می نا به داشتن باکس تو پیشه برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم بلندی را دارد که می توانید برای از سنین کودک لغایت بزرگسال بهره‌گیری نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس بعد زمینه

فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در خانه به چهره اشتراکی کاربرد کنند چون به صورت تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند می‌توانید با توجه قد بلندی آن را تنظیم کنید.
ابعاد این میز 50*70 است این سایز بسیار پسندیده برای نگارشمیز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شوو احضار و مختصر جا است و به علت اینکه دارای باکس می‌باشد نیاز نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن استفاده کنید.

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
این محصول با صندلی به اتفاق است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در طول بهره‌گیری شما کمتر دریافتن خستگی خواهید کرد. باید در عقیده داشته باشید کاربرد کودکان شما از میز صندلی زیاد برای سلامتی آن ها موقع درس احضار کمک می‌کند چون وقتی فرهنگ آموز بر روی زمین در حال آموزه احضار است تن در چگونگی مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح درگذشت عنکبوتی

روکش موجود بر روی آن نیز به صورت وایت برد بوده و قابلیت نوشتن و منزه کردن را برای اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان هنگام مطالعه و اتمام دادن تکالیف خود با آن به اتفاق هستند این است که بی نظمی زیادی به علت استفاده از کتاب و دفتر های بسیار به هستی می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار کاربرد کنند بعد مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا اسیر و راحتتر به تکالیف خود بپردازند از این جهت استفاده از میز تحریر باکس دار می‌تواند این مشکل را به طور کامل حل کند.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: